onsdag 19 mars 2008

Crash course i italienska..

Håller ju på å filar på mina italienskakunskaper. Hoppas att läraren Mario tycker vi gör framsteg, förhör på puben ikväll. Hittills har ju ordförrådet bestått av ett ciao bella och diverse ätbara grejer..

Men nu: vafanculo piú birra! io sono italiana. Undrar just vad jag får av Kajan om jag testar den ikväll..

Dagens i-landsproblem 1: Jag måste ge fan i påskgodisskålarna på jobbet. Det är inte bra alltså. (Freddan)
Dagens i-landsproblem 2: Jag har så många karlar efter mej så jag måste vara osynlig på msn så de inte frågar om vi ska ses.. (Kajan)

Det är synd om människorna.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Projetores, I hope you enjoy. The address is http://projetor-brasil.blogspot.com. A hug.

Anonym sa...

Whatthefuck? (se nedan)

Anonym sa...

Öh, ovan..