lördag 2 februari 2008

Lakrits för faen!

De har lakrits i detta landet. Det är underbart. Vad mer kan en svennebanan önska? Speciellt lite hemlängtande svennebananer som liksom bara väntar och väntar på att allt ska börja..

Idag har vi spenderat ca 3 timmar sittandes på en cykel. Vi har kollat in vårt nya hem, jo jo vi bor i samma hus, cykelvägen till skolan, IKEA (vi skäms men vi köpte iaf inget) samt en nudiststrand och ett naturreservat. Så många timmar på cykeln betyder aj aj i sittbenen, det vill jag lova.

Dagens citat: IKEA - det är äkta kärlek! (Kajan)

Dagens ord var väldigt roligt men jag kommer inte på det just nu.. återkommer.

lite bilder

1 kommentar:

FindoMindo sa...

Mäh gallå, inte köpa något på ikea?! hur förklarar du då köttebullarna och såsen?!... nja... ok att ni inte shoppade loss på värmeljus eller paxgarderober, men mmmm inte helt sant det där med ingen shopping. =) Hur som så verkar det i alla fall bra att ni har en varsin hoj att glajda runt på =) undrar om malin vill cykla australien runt med mig. hi hi.. Låter ju prima det där. jag har just upptäckt lakritsströssel. det är fanimej det godaste jag någonsin testat i min lilla mun tidiare. Oc det säger inte så lite det =) PUSS PUSS ö massa gos!!!!