söndag 3 februari 2008

En prommis längs kanalen och en pasta..

Inte mycket att göra en kall söndag när rumpan värker av allt cyklande. Fortfarande lite bitter över att det inte är varmare än i estockholmo här. Men inte lika bitter som Tony förstås. Imorgon blir det flytt till det höga huset med de läskiga korridorerna, bävar lite inför att öppna dörren faktiskt.. Skolpremiär är det ju oxå så det är mycket att tänka på för en dalkulla med klena nerver..

Hua!

Dagens ord: Pizza Hawaii = Pizza Macedonia

2 kommentarer:

Hanna sa...

wify! har precis insett att du har bloggat i en vecka här, a hur har jag kunnat missa! skriv nu mycket så jag kan ha ruggig koll! idag har jag varit i bergrum = mycket spännande, gått på bio och stått och frenetiskt surdiskat medans utbytesstudenterna hade middag, en och annan bläng på dem blev det allt, nu är nog jag tjurkärringen i korridoren, i morgon åker lappar på skåpet och hyllorna upp! höhö jag är nöjd! puss puss darling!

FindoMindo sa...

heej kossan min. hur har du det. varfor ar du sa hemlig med att lamna ut din adress. det finns ett vykort fran hongkong i melbourne som bara vantar pa en flygresa.... ar det for att du ska flytta nu igen som det inte kommer nagot svar?,,,, puss puss min tuffing