måndag 25 februari 2008

Heaven!

Igår var jag i himmelriket. Jo det är sant. Börjar få svaga aningar om att jag var fransyska i mitt förra liv. Crepesen igår var nog det godaste jag ätit på väääldigt länge. I och för sej så röker jag inte, har inte mörkt hår och är inte pinnsmal trots att jag äter baguett med choklad och croissant till frukost, eller jag äter ju inte ens det, så jag kanske inte var fransyska ändå men iaf.. crepesen var det godaste goda. Först var det chevre och tomater och nån annan ost. Sen choklad, jordgubbar, ananas och banan. mmmmmm nu dregglar jag snart på tangentbordet. Bäst att sluta innan det blir en holländsk kanal på musplattan..

1 kommentar:

Anonym sa...

Slurp, mycke snack om mat blir det! Väntar bara på att du ska göra om bloggen till en om mat, med recept på megamuffins med specialingredienser.