måndag 26 mars 2007

Sol ute, sol inne, sol i hjärtat..


å lite sol i sinnet..

Så underbart att våren och värmen kommit. Helgen bjöd på:
Shopping
Solsken
Supa (moget va?)
Sylt med våfflor.. o fyndigt.
Scrubs
Sahara Hotnights

Fest hos Crille var det oxå, därav supat. Festvärden själv requestade att få vara med på bild på denna eminenta sida. Så det får han ju såklart =)
Emma och Emma hade även en väldigt givande diskussion angående att alla i tekniknördarna i gänget (hehe) har minst tre smeknamn var. Vilket gör att det iaf inte till en början är så lätt att hålla reda på vem som är vem. Vi heter ju Emma båda två, är blonda, 23 år gamla. Lättare kan det ju inte bli!?

Heidifrillan is back som ni ser. Vad nina gör med min haka kan ni ju fundera på för jag vet inte.
Aufwiedersehen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag måste dementera det där men requesten.... eller ? Va fan jag kommer inte ihåg :-) Emma, du är en rikig mästerfotograf som alltid lyckas plocka fram mina bästa sidor! Mycke bra drag var det iaf.
Kram kram /pavel/crille/mm

FindoMindo sa...

I love HEIDI!!!! fast du är snyggare! =)