torsdag 15 mars 2007

Lägesrapport från ett nystädat rum

Utekvällen i måndags blev en riktig höjdare. Hot n Company hade nog aldrig haft så mycket folk en måndagkväll, en riktigt bra förfest innan det var dags för Cafe Opera. Det blev ett maraton i d-kändisspanande till en början med den drygaste sportjournalisten jag vet och diverse nykläckta schlagersångerskor. Men det tog sig när vi spanade in en viss så som i himlen-dirigent.. Shakira som skulle vara kvällens höjdpunkt kom dock aldrig men observera att frugan buggade runt med hennes livvakt, autograf någon? Cafet utvecklades så småningom till samhällsbyggnadssektionens egen lilla fest som avslutades framåt tretiden. Efter lite käftslängande på seveneleven och en långsam promenad hem, pga onda fötter, låg jag i sängen vid halv fem.

En pigg fruga väckte mej dagen efter med smoothie på sängen. Efter en huvudvärkstabelett och bad i bubbelpoolen och thermalbadet på centralbadet var vi som nya igen. Synd bara att det i bubbelpoolen även satt lite läskiga gubbs, hade varit bättre med en henrik lundkvist eller två att titta på haha. Underbart är ju kort så i onsdags var det skola igen. Men bara två timmar som tur var.. På kvällen var fisen här och kollade in Greys. Det är snart lika bra som Desperate..men inte riktigt än..

  • Planer för helgen: kolla på svettiga killar som stryper och bryter benen av varandra, nästan iaf.
  • Veckans berätta för mamma: lekte i samma sandlåda som Andreas Johnson igår.
  • Veckans upptäckt: webbradio uj uj jag är så snabb..

1 kommentar:

Jenny sa...

Haha, gud vicken rolig sida, den där tjuvlyssnat.se :) Jag garvade läppen av mig på rasten idag *hihi* Gillade mest den där tjejen på tåget som inte ville fylla i en enkät åt pingstkyrkan för att hon var "upptagen" (tittade ut genom tågfönstret), varpå pingstvännen frågade vad hon var upptagen med: "Jag ska räkna mina tår", svarade tjejen helt allvarligt. *haha*