fredag 30 mars 2007

Det ligger en hög på min säng..

och den bara växer och växer. Det där med att packa har aldrig varit min starka sida. Trots att jag packat sedan jag var 5 år.. Vissa saker är man inte bra på helt enkelt. Eller många saker kanske.
Helt galen fullspäckad vecka har det varit iaf. Fika hit och fika dit. En konsert med Sleeping Simon och lite barnvaktande.

Onsdagens kombinerade sushi och konsert är helt klart veckans höjdpunkt. Eller rättare sagt först sushi och tjejsnack, sedan vin och musik. Avrundningen med godis var sedan pricken över i:et =) Om ni vill lyssna på Sleeping Simon kan ni kolla in här.
Jag och sara jobbade även stenhårt med att få komma med på Simons kommande omslag, vi skrev en liten låttext med det vackra namnet "I saw your panties on my pillow". Mycket bra. Dessutom based on a true story.

Veckans skönaste kommentar:
- Mä, en dildo kan man ju intä suga av!? Haha, det var inte jag som sa't..

Nu ska jag försöka reducera högen till cirka hälften och lyssna på Mikas album.. Wish me luck!


Inga kommentarer: