onsdag 17 januari 2007

Skola igen.

Första skoldagen och gissa vad? Allt kändes precis som det alltid gör, allt såg likadant ut och alla (nästan iaf) var där. Nya kurser och nya tag, trafikprognoser och planeringsteori. Fem härliga veckor med matlab, inte min starkaste sida det där med matlab. Vi är liksom inte riktigt kompisar.. Men men, det som inte dödar det härdar haha.

Annars har denna dag passerat som vilken dag som helst så jag tänkte passa på att skriva om lite andra grejer som hände under jullovet bara för att ha nåt att plita ner..
  • Den mest hängivna sångerskan under jullovet, alla kategorier, var helt klart Pillan. Att se henne rocka loss till The Killers " Somebody told me" var helt oslagbart.
  • Lutfisk är fortfarande inte gott.
  • Det kom ingen snö, jag fick inte åka någon pulka.
  • Sammetskavajen och h-masen var väldigt roligt.
  • Nyårsafton på Örebro slott var det bästa nyåret ever!
  • Lyckligaste personen jag sett på länge är helt klart Sara som kom tillbaka till Sthlm efter några dagar i Gbg och deklarerade att "nu har jag oxå ett distansförhållande". Vad är det att vara lycklig över kanske ni undrar men lycklig det är hon.
Nu åter till dammsugningen..

3 kommentarer:

Anonym sa...

va duktig du är som underhåller draken nu när inte jag är hemma...får ankan också vara med och leka?

Anonym sa...

Häj mitt hjärtegos! Vad skoj, nu har jag två roliga krypin att gömma mig på när jag får återbud på jobbet :) Funderade själv på att skaffa mig ett ställe på spoten, men saken är den att mitt liv är så enformigt så då behöver jag bara skriva en blogg och sen trycka ctrl+c och ctrl+v en massa gånger..haha. Hmm.. ska nog gå hem och göra en lista på värdsliga ting att vädra ur sig på bloggen.. :) Pussi!!

Anonym sa...

Nej men vilken otroligt snygg bild!! Sånna fotomodeller! :)Vilken rolig sida jag fick av dig eller simon. Gillade personligen hamburgaren bäst! ;) PUSSAR**