måndag 15 januari 2007

"Jag ÄR orup"

Så har man gjort det igen. Kollat på Idrottsgalan alltså. Bara en liten fundering? Var det föredettingarnas afton? Jag syftar inte på idrottsstjärnorna utan musikunderhållningen. Jag menar, Tommy " öppna din dörr" Nilsson och Orup?? Men de slängde ju in lite darin och det kanske hottade upp det hela, inte vet jag..

Att jag diggat Tommy Nilsson stenhårt på min kassettbandspelare någon gång på 80-talet och att frugan uttalade orden "Jag är Orup" så sent som på nyårsafton förra året hör väl inte hit..haha..
Bäst var i alla fall så klart Sanna Kallur, på galan alltså.

Idrottsgala eller inte så har det i alla fall varit en mycket behaglig dag trots att vi inte fick någon snö idag heller. Helt klart bäst var fjortisarna på bussen som diskuterade exakt hur packad man kan bli av att ha en tampong indränkt i sprit i armhålan.. (?) nån som vet om det funkar?

Å när hon går förbi står pojkarna på rad..

2 kommentarer:

Anonym sa...

orup är cool....nämn helst inte mitt namn(läs orup) och tommy nilssons i samma mening....jag menar han är inte cool...
en fråga? hur ska du klara dej nu då, dessa dagar utan mej....kanske också måste börja plita på en blogg...så vi kan sysselsätta oss med att commenta varandra....
lavju puss på kinden!

Anonym sa...

anisgodis smakar mumma....får man äta godis på tåget....det får man väl?...iaf kaffe....