söndag 21 januari 2007

Ja men se det snöar..

Jag som trodde att jag hade längtat efter snö och kyla.. Men det var inte riktigt så kul att frysa om fötterna och bli blöt i håret som jag trodde. Men det är ju fint att titta på iaf. =)

I fredags satte jag som vanligt min tilltro till SJs förmåga att även denna helg föra mej till Linköping. Tåget kom i tid och allt var prima faktiskt. Enda störningsmomentet under resan var mina nya hörlurar till min älskade Ipod som absolut inte ville sitta kvar i mina öron. Gubben brevid mej undrade nog vad jag höll på med när jag för sjuttioelfte gången försökte trycka in dem i öronen. "Går det inte med lite våld så försök med lite till" som min fader skulle ha sagt. Och det gjorde jag, med mycket våld och röda öron satt de still ett tag iaf och jag fick lyssna på lite Tiger Lou, Kent och Jack Johnson. Lucky me!

Fredagskvällen var menad att spenderas på puben Villevalla men där var det fullt och jag, fredrik, crille, jonas, rickard och steve fick knalla någon annan stans. Det slutade med thaimat och sushi och senare även öl. Mycket trevligt även om det var lite väl mycket snack om programmet teknisk fysik och elektrotekniks alla fantastiska kurser...(?) Kvällen avslutades hemma hos jonas där vi indirekt tävlade om vem som kunde äta flest nötter, dvs alla moffade i sig utom jonas. Jag somnade på jonas säng medan resten diskuterade datorer och linda rosing. Undrar varför jag somnade? =)

Seminarieuppgift "Inget är så praktiskt som en bra teori" kallar. kan det bli roligare?? svar: ja.

2 kommentarer:

Lillis sa...

aaa ja vet...skäms så ja är helt röd i ansiktet! kändes lite bättre efter ja tryckt 15 dumlemuffins ioförsejj=) bjuder på kalas nästa laddning! pussää

Jenny sa...

Hej söt :) Lite försent på tal om galor, såg du Guldbaggen igår? Var jag ensam om att sitta som ett frågetecken halva kvällen?
"Vilken?..Vaddå för film?" Ojoj, måste nog tanka ned lite svensk film till helgen :) Puss!!