onsdag 22 oktober 2008

Hål i brallan

Träffade cykeldjävulen igår. Han heter Robert. Robert har matchande cykeloutfit och trampar som den värsta dåren jag sett. Han körde elaka stilen. Bad guy på en spinningcykel. haha. Inte macho eller megamacho? Minimacho.

Robert fick iaf mej att trampa livet ur mej (nästan). Men inte bara det. Jag trampade tydligen så ivrigt att jag fick hål på brallorna - i baken. Japp, genomblöt av svett och med ett hål på rumpan gick jag sedan genom sats odenplan i rusningstrafik. Pinsamhetsfaktor ungefär lika hög som då man var 14 och ALLT var pinsamt. Hanna kommer forever vara kompisen till hon med hål i brallan.

1 kommentar:

Jenny sa...

Hahahaha.. Inte nog med att kortet kostar skjortan, man måste ha nya kläder hela tiden också.. Vågade aldrig möta Robert igår, körde lite kondis på gymet istället. Men när jag satt i roddmaskinen sneglade jag på ett BodyCombat-pass över axeln, ser ju tokroligt ut! Jag har bokat mitt första 6/11 (det är poppis), wanna join? :) puss