torsdag 17 maj 2007

Att tycka..

..synd om mej själv är jag bra på. I alla fall i perioder. Speciellt vissa perioder - tentaperioder.
Sitter i skolan idag, det är helgdag vilket ytterligare spär på mitt misery. Alla andra är hemma och firar att jesus for till himlen, eller vad de nu gör.. Om 20 minuter är det dax för dagens höjdpunkt: lunch. Kalla mej inte för krävande. Lite mickrad mat i plastlåda är allt som behövs för att få mej att infinna mej i "feelgood" sinnesstämning. Oh yeah.

Måndag = slut på lidandet. Då lovar jag att inte skriva mer inlägg a la självmordsstuk. =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stackars stackars dig!
Jag kan gladja dig med att jag pluggar idag med (iofs inte helgdag har i Ghana men anda). Imorgon skriver jag min 6:e tenta pa 12 dagar. En nett liten tentaperiod det :).

Ha det gott. Kramar fran Ghana.
/Johan

Anonym sa...

Eyy hard working girl! Uppdatering tack! :)