torsdag 3 maj 2007

Du kan inte fejka funken. Men du kan omfamna den.

Dagens i-landproblem är definitvit:
-Seinfeld förstör mitt liv, det där jäkla programmet går ju så sent på kvällarna så jag får aldrig sova ordentligt! Uttalat av frugan, med stort medhåll från mej. Men man kan ju bara inte motstå att titta heller.. En annan upptäckt vi gjort är att det är endast vid en viss uppnådd ålder man börjar uppskatta seinfeldhumor. För 2 år sedan var jag inte ett dugg intresserad av Seinfeld, än mindre för 5 år sedan. Någon som instämmer?

Dagens oväntade, men ändå inte så tokiga, är att Jännö vill axla discokjelles mantel och börja dansa runt på hak över hela sverige. Mycket bra plan för pensionen. Lite långt kvar kanske men det är alltid bra att ha en plan..=) Plan B är iaf att vi ska börja på folkhögskola vid 55-års ålder.

snart 24 pust, stånk, stön.


Lyssna på Eagles of Death Metal - Cherry Cola

4 kommentarer:

Hanna sa...

cherry cola i like =)

Anonym sa...

Seinfeld me like! :)

FindoMindo sa...

ich auch!

Jenny sa...

Finns det nån låt som fastnar på hjärnan mer än [schärri kåullaa]? :) Jag går runt och leker rockare i korridorerna på jobbet *haha* Jag har upptäckt en till grej som jag börjat tycka om mer och mer med åldern.. Skohorn! Det är ju en förbaskat finurlig sak. Men för bara ett par år sen tyckte man att det var för pensionärer.. :) Puss älskling!