måndag 4 juni 2007

Mindre härdsmälta på bloggfronten.

Mamma och Korven, nu behöver ni inte misströsta längre.. Im back! Eller nåt. Måste skärpa mej. Lovar, kanske. Men iaf, såhär ligger det till just nu..

Holy sweet mother of god jag har ju faktiskt ett sommarjobb där man måste tänka själv och som faktiskt är roligt. Ny upptäckt. Ja ja, det är inte kul att gå upp 5.40 men när klockan är tre på eftermiddagen och klockan bara susat fram i en något snabbare takt än snigelslemsbrukettid så är det ganska najs ändå.. Tjänstekvinnan Färje susar fram i sin vita fina hjälm och ska snart få egen jobbdator. Det borde ge några fler points i vuxenpoängstestet..

Min nya arbetskamrat Örjan är en historia för sig så honom ska jag berätta om en annan gång. Men om jag säger 45-årig karlsson på taket kopia med dåliga sexistiska skämt så kanske ni anar vart åt det bär..

Å ja just det, min chef har hela tiden trott att jag heter Färjestad i efternamn. Som om man vore värmlänning. Hu.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha färjestadskan där! :) Sitter i LA och väntar på nästa plan som ska ta mig hem till mina älsklingar. Bara 5 timmar kvar... Tack för uppdateringen! PUSS

Anonym sa...

hej söt, saknar min fru....mer fruar i örebro tycker jag.
=) pussiluss