tisdag 20 februari 2007

Himmelx2..

A little bit of heaven är det att få äta årets första semla, jag har inte gjort det ännu men den står i kylen och väntar. Undrar om jag fortfarande måste peta bort mandelmassan eller om jag blivit vuxen nog att tycka om den.. Kom ju på så sent som i helgen att rött vin faktiskt är riktigt gott. Lite vuxenpoäng där.

En annan sak väl värd att nämna är att jag nu fått veta att jag får åka till Delft i Holland och plugga vårterminen 2008. Först vågade jag inte öppna mailet där det stod om jag kommit in eller inte, detta efter att ha kollat mailen ca 20 gånger i väntan på just det mailet. Sedan tänkte jag bara på hur fort tiden fram dit kommer att gå och nervositeten blev bara större och större. Men idag vände det helt då jag träffade Kajsa (en klasskompis) och hon berättade att hon oxå ska åka dit, samtidigt som jag. Då kändes allt lätt som en plätt helt plötsligt. Antar att det är det där med ensamhet som skrämmer mej allra mest..

Nu dax för lite plugg. Gå å köp en semla allihopa!

2 kommentarer:

Jenny sa...

Va roligt!! Grattis älskling! *Kollar upp Hollands-kartan* Jag har redan ätit 1,5 semlor.. Och jag glufsade i mig mandelmassan också.. :) Men de vuxenpoängen jämnades ut av att jag tog saft till istället för kaffe, haha.. Linköping till helgen? Possi

Anonym sa...

Åhhh va roligt att du får/ska åka. :) Eller vänta nu kommer ego-åsa fram; Åhhh måste du åka. Ska vi behöva vara ifrån varann ännu längre? *gråter* Nej då, jag är glad för din skull! PUSS