söndag 22 april 2007

En söndagsmorgon..

..eller det är ju egentligen inte morgon längre, men det var ju det tidigare..för det är det ju varje dag..hmm..spårade ur lite där.
I alla fall, det jag skulle skriva var att jag vaknade på prexisen klockan 08:28 av att min telefon ringde. Och det var ju inte vem som helst som ringde för att förgylla min morgon.. Det var Åsa ackompanjerad av självaste Jack Johnson playing live på Hawaii! Å så lycklig jag blev och å så lycklig hon var, alldeles rusig av musiken och stämningen. Bästa uppvaknandet på länge!
Så, nu sitter jag här och lyssnar på Jack i ipoden, i ett regnigt Sverige. Det är ju nästan lika bra som en livespelning på Hawaii. Eller not.

1 kommentar:

FindoMindo sa...

probably not =) men va fan, man får göra det bästa av livet. är det inte så. ska man ha riktgt kul på nära håll kan man faktiskt åka till finland! =) puss kommer ni på måndag eller har ni bangat?